Wednesday, October 21, 2009

地球的文字

R0011461

「扮劉德華呀?!」友人祖得知depps學習書法後的第一個反應。depps的中文字一直是不敢恭維的,字越寫就越醜,其實只作視而不見。而且工作當中就更難見寫字的機會,電腦讓我跟筆桿越見走遠。

這些年,發覺自己性子越來越急燥,急得連抽根煙的速度也比別人快上一半,簡單不過的事情也要盡快完成。我想,習字希望可以令我的急性子降降溫吧!

書法班已經上到第五堂,慢慢看到自己在修正寫字的技巧,當然還不能示眾,最起碼的是有點像回到地球的文字了。大約到今年十二月就會完成「初階」,但面對著年尾緊張的工作狀況,我不得不放棄,也是不可能修畢這個階段呢!



-- Posted from my iPhone

5 comments:

BigHeadMay said...

寫出o黎睇下啦!

BigHeadMay said...

張相好有feel! 正~

c said...

加油!

Unknown said...

POST 出黎睇下啦!

電腦日對夜對之下,唔止點支煙快咗,連講野,食飯都快咗好多。唔再似一個地球人嘅速度。我仲開始講野快到一舊舊…哎…

唯一可以令我放慢嘅就只有畫畫!多多參加藝術活動有益身心!

depps said...

re: BigHeadMay
暫時仲未係時候喔!
張相直到依家都唔明點解會咁?!

re: c
謝謝鼓勵

re: Bella
還未有勇氣拿出來!
你又係有咁嘅徵狀,我哋患咗咩嘢病呀~醫生!:P

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin