Tuesday, July 24, 2007

背心、短褲、人字拖...


網誌三周歲,就來一應友好 ヘィリー的要求,頑皮刊登陳年舊照乙張。:)

6 comments:

Anonymous said...

嘩!都唔似你既!
係咪搵替身架?!

Anonymous said...

哎呀! 露點呀! 遮住隻左眼先! :p
可唔可以借張相o黎呀? 出年攞去參加港男囉! :p

Anonymous said...

一開你的Post,仲以為你游泳時幫一位靚仔救生員影相添~呢張相好有紀念價值。

Unknown said...

好sexy的救生员哦!嘻嘻!

depps said...

re: ヘィリー
邏輯題:
係我唔似果陣時,定係果陣時唔似依家嘅我...咁幾時嘅我才是我外貎的指標?

re: bighead
一張肉照,那色鬼女生就現晒形!有人比你更早將我全掃描喇!哈!

re: mo
係呀!紀念到放咗響陳列櫃中,自己都唔敢睇一眼呀!

re: Celestial_star
救生員是一門專業的工作,並不是以性感來形容啊!哈哈!!!

sidekick said...

嘩~
型英帥靚正~
^o^

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin