Thursday, January 10, 2008

從後趕上

R0010276

從後趕上

幸運某天別我身旁
惡夢看著我開心拍掌
在我的生命裡
興建意外圍牆
未晉級競賽經已跌在場上

路上碰到暴雨一場
我願接受這些少創傷
若我不敢面對
黑暗繼續延長
沒人能幫我
重拾信心敷我傷

*天曾賜給我力量
天贈我痛苦損傷
雨夜過後怒放艷陽
願痛苦化造力量
從後趕上
成功首先
是必經失意對抗*

現在已經學會堅強
這是我路我選的理想
密佈連鎖路網
不怕路遠茫茫
沒有一個人
憑自信永不慌張

365 ways to ENERGIZE----------------------------------
Exercise for Endurance
Endurance activities, such as jogging, bicycling, swimming, and speed walking, combined with strength training, are the best exercises for boosting long-term energy levels. Aim for 45 - 60 minutes of exercise three to five times a week.

3 comments:

Anonymous said...

拍拍你膊頭,給你打打氣。
比多一樣,就係一個鼓勵喇! :)

Anonymous said...

我又趕~

depps said...

re: bighead
好彩無打麻將好耐啫~:(

re: anonymous
一齊努力呀!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin