Thursday, April 03, 2008

留我一份兒

MPX00020

月七日,以電郵跟台灣的團購聯絡,希望可以預留我的一份兒。

回覆:「很抱歉,因為目前沒有提供寄貨到香港,可能要等有剩下庫存我再想想如何供貨給您……」

一部搭載數碼相機的鎖匙扣Bell+Howell Genie III Key Chain Camera,外表看去極為粗疏平常,但就是因為其所拍得的照片帶來濃厚的Lomo感覺,令到它成為日本和台灣火紅的追捧對象。

也曾到過購物網站(最近再到網站觀察產品情況,價錢已經調整過,而且Out of Stock。)了解,可是計算機一按,附運費已經是產品的倍餘。曾經在該網站以折算為港幣一百多元的匙扣,最近發現香港雅虎拍賣網已有賣家提調到六百元喇。

現在留我的只會是觀望的份兒吧!

365 ways to ENERGIZE----------------------------------
"Faith is in many ways like a wheelbarrow. You have to put some real push behind it to make it work."

4 comments:

Anonymous said...

mo提到......

我也在拍賣網見到,心思思想買,幾方便。

depps said...

re: mo
依家已經係非理性水平,除非你係非要據為己有不可果隻!

Anonymous said...

唔知你有幾多部相機呢?
我諗你可以好快開間相機博物館,哈~
話時話,我想買部單鏡反光,
唔知有咩好介紹呢?

depps said...

re: h
我果啲只係塑膠玩具咋~!嘻!
係呀!真係可以放入博物館……珍藏!哈!

個人偏愛Canon這個品牌,最近的D450都幾吸引,入門機種但內涵超班,三吋lcd嘅live view功能,相片質素就未睇過呀~機身細細啱晒斯文嘅你,揸響手都唔覺大大舊,重Dum Dum!
可以去一啲攝影討論區了解一下,睇吓專家們的介紹及意見!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin