Tuesday, January 06, 2009

吐氣揚眉

板是個能言善辯的人,亦是把玩心理戰高手中的神,面對他或是他的一舉一動,或是他的一談一吐,我都會盡力讓自己以乖巧的態度處理,皆因我多見得因一朝得志之後跌落萬丈深淵的人辦。

今天老板跟我當前吐出四個字。

「吐氣揚眉。」

或許他在某個場合,因為我的工作令他面上貼金,這是他受用的,亦相信這句話是由衷的。但更相信的是「吐氣」一次是不能滿足他的。

P.S. 如果知道老板是誰的友好們,請不要在這裡明示或暗示之,千萬個拜托!




Sent from my iTouch

6 comments:

Anonymous said...

我知... 我知...
你老闆咪就係......
.
.
.
.
.
.
你老闆囉~~

depps said...

re: 日本人
個gag都好爛吓喎~:P
其實不知不覺間在DGE內,老闆就係老闆,老板就係老板,自定義為兩個人,呢次呢個係老板唔係老闆,究竟我講緊乜呢?哈!
或者我要為哩兩位尊駕在這裡來個重新定名咯。

Anonymous said...

哦~
原來呢個老闆又唔同個個老板,
而個個老板呢,又唔係我知個個老闆,
究竟我係知呢個老闆呢,
定係個個老板呢?
.
.
.
唔知呢個gag又夠唔夠爛呢? 哈~

depps said...

re: 日本人
哈~哈……
你簡直爛開有條路啦~!

收買佬 said...

兄台﹐有老闆又有老板﹐仲有無老細呢0甘﹖

depps said...

re: 收買佬
哈~有!我個腦都好細㗎!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin