Friday, May 14, 2010

即時生效

R0011878

對派經常在議事堂或走到街上「嘈嘈閉」,雖不曾深究明辨,起碼引起大家注意,讓政府原本隱藏或是輕輕帶過的事情,挑出個話閘子來。可能到最後我們還是未必可以改變到「決定了」的事實,就如豪花的六百億。橫豎要花,那再多花一億兩億搞選舉,那畢竟是小巫呢!最起碼我們還可賺得個「即時生效」的聲音,好比不知等到第幾個十年,六百億才可「歸位」。

今個星期日,我會準時投票。

- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

BigHeadMay said...

從前......我是政治冷感。就係這「嘈嘈閉」的聲音,令我去留意、去思想。聽到身邊朋友話拋下一句「o徙錢」.....心諗.....今日 o徙你廿零蚊,明日就真係唔知再o徙幾多?
撐都撐去坑口投票,好彩個票站唔係係八仙嶺山頂!!!!!!!! 真把鬼 :p

depps said...

re: BigHeadMay
是否代表不滿才要走出來投票?!投票是公民要養成的習慣吧!有朝一日,發覺無得投票嘅話,會係多可憐~~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin