Saturday, November 12, 2005

偷得浮生



大嶼山東涌說遠還不算遠;近也一點不近,對於住在市區的我也是一個偏遠的新市鎮。
也是無獨有偶,不足半個月,到那兒跑了第三趟。今次的目的地是迪欣湖。也是有賴迪士尼樂園的關係,能有一個人工湖。湖泊從來是外國或是內地的專利,我們的山巒就多得很,那些湖泊也只能在電視機或是旅遊才能得見。
那兒依然貫徹迪士尼的風格,到處綠草如茵,加上個大的人工湖確是一個偷得半日閒的好去處。

2 comments:

Anonymous said...

早排我都同我屋企人去過玩呀!
個次咁岩我地係到講緊咩唔好踩d草咁,
點知有個管理員聽到,佢就同我地講,
其實d草地係可以比我地踩既,
只係近湖既地方唔比,
原因係怕有人唔小心跌落湖到,
於是乎我就拖住我婆婆係咁係d草到行囉!
d草好厚,行係上面真係幾過癮架....
呵呵!

Anonymous said...

綠草如茵的湖畔,給人無限悠閒的感覺
多好啊,
真想身邊也有這樣的好地方~NI

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin