Wednesday, October 19, 2005

Blog神經刀



有些時候,可以一連幾日,天天有文章發佈,甚至可以一天寫上數篇文章,腦際只要出現了題目,打開電腦登入戶口就能把鍵盤拷過不停。堅持每日一篇章的我,多出來的篇幅就儲存為草稿,等待下一回發出。不知是什麼緣由,像是一位藝術家或是詩人,當靈感如泉湧之際,就一發不可收拾。但又有時候,頭部像是腦閉塞無異,整個星期也停產。

情緒性的發表,當是報紙副刊的專欄作家,老早就給編輯摒諸門外了。但我正享受當上Blog神經刀。

P.S.今日填寫了一份由hkblogger.com發表的問卷調查,作為香港的blogger不妨響應一下。

Hong Kong Blogger Survey

3 comments:

Anonymous said...

同意呀!我都係咁架!
我都係靈感一到就寫到好多野,
跟住又係收埋佢等無靈感既時候出,
我諗專欄作家既情況都係一樣架o者,
你都不況試下做專欄作家囉!

Anonymous said...

DEAR DE...
文思泉湧之時...必當紀錄...

思緒阻塞之際...請多休息...

別忘了...

這裡是天堂...請別有壓力...NI

Anonymous said...

發覺你寫野幾有文彩. 唔多似你~

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin