Tuesday, April 24, 2007

回話任務

opxa2-rol10-koncen200-001

是有一再檢視我的網誌回應的網友們,也會發現最近兩三篇的回應內,加入了對各愛戴的回話,這是寫blog至今絕無僅有的。當初,假設性地覺得人家留了言,也許也不會重返這個回應部份;更主要是因為會令自己在網誌的課題上百上加斤,為自己撰寫網誌之餘,又要到人家網誌留言,還要返到自己的回應部份回話,想起也教人頭痛;而且也令自己塗上挽留回應數量之嫌。(其實想辦法去增加人流也來不及呢!呵!呵!)

近這兩三星期,閱讀了幾個初次拜訪的網誌,看到人家無論有多少個留言也會逐一回話,就算是短短的一句話,網誌主人也會回上話兒,後知後覺的這是對到訪者的一份尊重,一份禮貎。日後要努力完成這項任務,不致失卻半分的禮數。

9 comments:

Anonymous said...

你的意見改革,值得學習,
說話有來有往,先有生氣。

Matsuomiwa said...

每個blog都應該有自己既風格,
回唔回話並唔係寫blog既重點
並唔需要因為所謂既"禮貌"而強迫自己改變啦

Anonymous said...

禮多人不怪,有禮貌唔好咩!!

Anonymous said...

我感覺係, 人地黎探自己, 多多少少回句話是禮貌,
不過掉轉自己去探人, 留個言都係禮貌, 至於人家有冇回反而就唔多留意..呵 所以留言之事, 都係自己感覺, 反而隨心做/不做,就好

depps said...

re: moung
但你唔好喺度當msn咁玩呀∼哈!

re: ヘィリー
DGE不易被左右,亦都唔係喺度推廣“回話運動”,只係作出自我糾正。

re: moung
多謝代答!咦∼原來都有好多人幫手回話喎∼分擔緊我嘅工作量乎?!

re: 秀秀
多謝!我的想法跟你相近似。

Anonymous said...

:)......bye!

depps said...

re: BigHead
Bye?...你又去旅行呀?

Anonymous said...

也許我比較習慣到留言者的自己的blog去回覆﹐還是覺得這樣比較有來有往﹐也可以仔細看對方的新文章。一箭雙雕﹗:P

depps said...

re: b
現階段我只能說會盡力而為!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin