Saturday, April 28, 2007

:第一部x追加

自己興致正濃之際,摸著影片編輯軟件,有一種不捨得放手之意。

5 comments:

Anonymous said...

嘩~~~~好正呀!! 全身真人露相呀!!
仲有游來游去d顏色魚仔!! 片段令人拍案叫絕!! 特別係最後果個"QQ"加"v字手勢":p
看完你d片,令我想起04年那次在cebu
第一次"噗通"跳落水潛水。雖然回岸後知後覺
有d驚,但係在深海個感覺好"正"....除左有小魚伴住,仲有個好似"黃敏德"的教練拖住。哈~

Matsuomiwa said...

仲記得當年你潛完水返黎,
好興奮咁第一時間send左啲相比我睇,
個種想與朋友分享樂趣既友情感覺,
到依家都仲響我心入面,
見到呢段movie,
就令我諗番起個段時光,
哈!又想當年添!:p

depps said...

re: Bighead
你究竟係潛水定係睇王敏德?

re: ヘィリー
可唔可以話番我知,我俾過呢咩相過你呀?
我仲記得個肥仔老闆用咗我千幾蚊IDD!

Anonymous said...

最記得個張咪係個賓賓唔用氧氣筒,
又無著潛水衣,就咁企係水底好型咁,
比你影左幅相囉!
個陣我仲以為幅相係做出黎架添!
哈!咁你有冇追番啲IDD返黎呀?
據聞個肥佬佬闆間野終於係世上消失左勒!

depps said...

re: ヘィリー
果張相唔係影㗎~係從dv capture落嚟㗎!
我唔知喎!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin