Wednesday, July 01, 2009

七一全面膠例實施

「我唔食煙嘅,但我都好反對酒吧禁煙,大佬,蒲得吧十個有九個都煙不離手㗎啦,無理由要九個人就一個人啫!」--酒吧拳手yuko。

摘自《蘋果》副刊

nacl-rol3-fjna1600-007

不知會打爛了多少人的飯碗。等著瞧吧!

抽煙的,不介意食肆及公眾室內場地禁煙。還記得實施初期著實有點不自在,當各人都美食當前時,「煞風景」的煙霧和煙味飄來盪去,自己也覺不妥,實踐互相尊重的禮儀。

跟國外的全面禁煙,那些主要客人都抽煙的娛樂場所,生意絕對會大受打擊。

日後,街上行人道上,將會有更多更多雲與霧,那就要尊貴們習慣一下,尊重地不要將手放到鼻上兩邊撥了。

4 comments:

日本人 said...

互相尊重... 講得好
你有權食煙,
但我們也有權不吸煙民的二手煙吧!
每天走在街上也逃不過那些煙霧,
想起也想吐...
若能為別人著想,
還是在家裏抽吧~

野蠻仔 said...

嗯~depps說的也對
其實條例實施促使煙民在街上吸煙也無可口非
不過企定定當然會比邊行邊吸較好喇~
你會嗎?

Bighead said...

有些唔吸煙果d人將手放到鼻上兩邊撥,只係覺得d煙味好難接受,希望d煙味快d散,無咁辛苦。好似我咁, 聞到煙味會係咁打乞嚏,討厭o既係煙"味",並唔係煙"民"。
(前排先知道原來老闆戒煙成功已經一年喇!)

depps said...

re: 日本人
唔好有樣學樣學埋我哋政府,郁啲唔埋就將人分級隔離。就好似豬流感咁,依家咪由得佢自生自滅~
一個人嘅健康,九個唔食煙都唔緊要,酒吧老闆賺唔錢關我乜事,咁會有幾多個人因而無咗份工呢?你,有冇面對過失業?

re: 野蠻仔
也是一個好的提議,去學習。

re: Bighead
煙民有時係好討厭的!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin