Sunday, July 05, 2009

獨一的名片

爾有網誌介紹網上印製咭片的網頁,按下連結去到MOO這家網上印刷公司,提供的印刷種類雖然有限,但特別處在於可以印出每張不同的名片,而且還可用上自己心愛的照片(甚至可直接由flick相簿上傳),霎時的衝動,就要叫我即時動起手來。
再仔細閱讀網頁,它還提供一個免費試印服務,讓你嘗試製作十張名片,當然連郵費也包括在內,就先來個實驗吧!
三個星期過後,那十張包含了心愛照片的名片就寄到手上,效果和質量也相當滿意呢!每一張都只此一款,別具意義。
下一次碰面,喜歡的話,不妨問我拿一張,只得十張手快有手慢無喔!嘻!

5 comments:

日本人 said...

我要我要
留張黎好喎~

野蠻仔 said...

我都要一張呀~~~
呵呵~唔該

depps said...

re: 日本人
好呀!就留張俾你!靜悄悄電郵個地址給我吧!:P

re: 野蠻仔
當然!俾張有洋娃娃嘅你喇!唔駛講唔該!:D

野蠻仔 said...

of coz need to say "THANKS" la ~~
hahaha ~~
remember to give me ah ~~ hohoho

depps said...

re: 野蠻仔
我係一個講過唔算數嘅人嗎?!;P...對你,起碼唔會!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin