Monday, July 27, 2009

give me FIVE

nacl-rol3-fjna1600-018

  • 將這個post排程設定到跟五年前的,Great Escape的第一個post同時間發佈,看到文章出現之時正正就要踏入Great Escape的第六個年頭。在這兒積存了depps開心的、失落的、有趣的、牢騷的,就像文字真人騷,但對我來說,能夠記錄生活一點一滴,才是先決。
  • Great Escape由網誌的全盛年代起動,據統計現在比較當年已有94%網誌已經關閉或是不再更新,新興的微網誌、twitter、facebook、Jaiku、Tumblr...搶去了大部份的風頭,depps依然堅守,牛吧!
  • 感謝一直顯現或是路過或是默默的你、你和你。
  • Depps會繼續寫下去,直至有一天連自己的登入密碼也忘掉為止。
  • 「左手啊~給我五吧!」右手說,哈!

5 comments:

BigHead said...

我就真係連登入密碼都忘記左!! :(

收買佬 said...

5 ! 5 !! 5 !!!

Add oil !!

depps said...

re: BigHead
奇怪!blogspot都有「忘記密碼」功能喎~

re: 收買佬
謝謝喔~
哈!我哋好似同一時間響對方度落comment喎~~~:D

日本人 said...

堅持落去呀~
係呢到先可以見到你既足跡,
你知幾難搵你架啦,

depps said...

re: 日本人
我都好期待你嘅blogspot重生喎!
你唔係想喺度約我嘛?!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin