Saturday, March 11, 2006

噩夢


今日是今個星期第三篇發不出的Post, 不知交了什麼噩?!這個星期每當完成當日網誌,按上Publish就是發不好,發佈之同時,文章總會不翼而飛,就連儲存的機會也來不及,也不願即時再從頭重複重寫同一話題,事情令人洩氣。

現在,我的草稿欄內已有四份儲存只有"標題"的草稿。



365 ways to ENERGIZE----------------------------------
Brain Power
To boost your power, eat high-protein snacks, such as peanut butter, sesame butter, or cottage cheese.

6 comments:

Anonymous said...

乜咁黑呀你....
不過我屋企部腦上網都好似short short地,
物似主人形, 無計... @@~

Anonymous said...

係啦!上親網誌都等好耐,
有時都會打完結果無法瀏覽,
唯有用純文字file打左先...

Anonymous said...

剛剛才從"噩夢"中初醒過來!! 好想"肯"頭埋牆! ><
(P.S. 你真係係我個場"封咀"?? 咁我個場"執硬"架喎?? )

Anonymous said...

攪掂左!

Anonymous said...

唔剎Depps兄果個得唔得呀?? 我好鍾意果番說話......

Anonymous said...

Depps 兄都剎左, 從此消聲匿跡.....

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin