Friday, March 31, 2006

東方海外前傳


我不是一個電視肥皂劇迷,縱使晚飯時段依然可以眼尾也不瞄一下。近月,晚上翡翠台播放的"鐵血保鑣"卻看得津津樂道,欲罷不能。當初的預告,以為是一齣平常不過的古裝武打片,打打殺殺,江湖了斷的貨色。看了多集後,又並不是我所想的;其實是講述古時的營商之道,加上劇情發展明快,每一集也有重要劇情推進,吸引了追看的衝動。而劇中各演員發揮出各自精湛演技,完全讓觀眾自得入神。(唯一要彈的可能是劇中女主角了。)

今晚是劇集的大結局,一直舖排的劇情和昨晚的預告已告訴了大家,保鑣已過時,而安排這家鏢局會轉型為一間航運公司。這個結局相信於收看劇集之初時,想也沒想到吧!

不知今晚這齣劇會否也跟隨劇情發展,加長版命名為"鐵血物流"或是"東方海外前傳"呢!


365 ways to ENERGIZE----------------------------------
Condition Feet
For a REJUVENATING foot treatment, blend 6 drops of peppermint essential oil with 1 tablespoon of sweet almond oil. Massage your clean feet with the mixture for 15 minutes. Then put on socks to absorb the excess oil and condition your feet all day.

2 comments:

Anonymous said...

點解一d印象都無o既?
呢套劇有咩人做架?
男女主角係邊個呀?
我對上追果套係"大長今"
長今每晚都講呢句"我係唔會放棄既,
無人可以令我放棄o既!"

Anonymous said...

呢套劇我都係近兩星期先開始睇,
不過真係睇開又想睇喎....
最近追開既劇集有..
tue930 -- 24
thu930 -- tru calling
呢兩套都唔錯架?
遲啲好似做lost part 2添噃..
哈哈!
變左電視劇集大推介添.. :p

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin