Sunday, August 06, 2006

摸門釘


原諒我令各人「摸門釘」,這個感覺極不好受,工作的量多令到網誌量減少,曾一度進入瘋狂的隔日見Post,又回落到可能是「週記」或是「月刊」的階段。

上個月中購入的Mac,不到一個月就要捧回大廠維修,對麥金塔的產品從來信任,今回卻令人氣咋。


365 ways to ENERGIZE----------------------------------
Flaxseed Oil -- the Feel-Good Fat
Flaxseed oil is high in omega-3 fatty acids, which help fight fatigue, dry skin, itchy scalp, dandruff, arthritis pain, allergies, immune deficiencies, and constipation while improving eyesight and color perception. Consume 2 tablespoons daily. Ground flaxseeds are good sprinkled over satads, too.

3 comments:

Anonymous said...

"...極不好受..." 咁嚴重??
咁証明你受歡受囉!! ^^

Anonymous said...

唔好受就請我地睇戲飲茶唱K。
我都想賣左部二手Mac_G3,因為好少用了。

Anonymous said...

我和深海哥哥你的情況相同﹐幸虧我沒有你那樣受歡迎﹗要不也對不起大家了!
還是那句﹐忙還忙﹐請小心保重啊﹗

(堅持喚作“哥哥”﹐因為感覺上比較親切無拘束﹗)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin