Saturday, November 11, 2006

登極之旅


這是一次難忘的……

上星期五零晨十二時,齊集東涌地鐵站。大約一時半從伯公坳出發,摸着漆黑一片的山路,向着934米高的目的地——鳯凰山。雖然天氣帶點冷,可為着一睹日出的一刻,也要硬着頭皮去堅持。

……

可,這次登極之旅,我缺席了。

P.S. 另一隊員的日出照片(無名小站的Album無法Gen出Mosaic來!)





365 ways to ENERGIZE----------------------------------
Boost Your Metabolism
Raise your metabolic rate -- the rate at which you burn calories. Spices such as cardamom, ginger, cinnamon, onions, chili pepper, black pepper, garlic, and hot mustard help your body burn calories faster by producing internal heat. As a bonus, spicy food stimulate circulation.

6 comments:

Anonymous said...

尋日已經偷偷地睇你果班"行山隊"D日出照,一看為之心動,在無霧無雲無摭無擋的情況下的日出...好難得看到! 美極了!!! 好想好想再攀高峰! 下次唔該提一提,跟住佢地行!
(p.s. 原來係借題發揮,仲以為你有份去 o添! ~哈)

Anonymous said...

下次行山隊再睇日出的話,通知聲時間集合地點,等我同老友兩個行山孖寶在那處靜雞雞跟埋佢地一齊行,起碼有大漢帶頭都無咁驚。嘻嘻...

depps said...

??
表面係借題發揮...
靚嘢梗係要同大家分享啦!我用另一個角度去介紹啫!而且唔駛「偷偷哋」睇噃,人家都光明正大咁公開咗啦!
跟住佢哋?我唔擔保月黑風高,佢哋會唔會現形噃!

Anonymous said...

現形?? 現咩先!! 好野,到時又多樣野睇。

聽聞今年11月18-19日東邊有流星雨睇,
可能此日與友人攀上高峰看看。

Anonymous said...

Um...如果你係度o既話,唔理佢o地現咩形,變咩形....相信你....一定會保護我o地
o架嘛!! 係咪先?! 因為你...係好人o黎o架嘛! 係咪!! 呵呵~~

Anonymous said...

如此美景﹐您竟然缺席﹐著實可惜......
又少了些好照片看了。

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin