Monday, May 14, 2007

從屬的距離


月九日(星期三):上星期初,突如而來的饞嘴癮發作,相約好兩老跟二弟到深圳小肥羊大快朵頤,原本以為可以順道抽空觀光,最後只有來去怱怱的三小時“剩食”之行。
五月十日(星期四):依舊心血來潮,將手上的工作放下,跑到洋爸爸的家裡試玩新玩具——Wii,新模式新觀感的電玩,一雙肩膀和一雙手臂同樣帶來新酸痛。
五月十一日(星期五):同樣的洋爸爸相約到鯉魚門釣魚,一口答應,一行六人到岸邊垂釣,而我只掛上ipod,享受其日光浴也。飯後竹戰到深夜,輸喇!可能老天怪我不尊重白天的活動~呵!
在有意無意之間,讓自己跟電腦可保持從屬的距離。

4 comments:

Anonymous said...

老天唔會咁樣對待人o架! 就係你無垂釣,留番條大泥猛魚比我係星期六在黃石釣到! 呵~
比個遊戲你玩喇! 親親電腦之餘又可以練習釣魚,有海浪聲陪襯o架! 兩隻手指瘋狂咁襟左右箭咀掣,癲o左! 去到大海都幾難釣,成日斷線! http://www.asiafishing.com/gameX.html

Anonymous said...

在這三日裡吃渴玩樂都有,人生幾何,消遙自在。要跟電腦保持距離幾難可以長時間的。

Anonymous said...

小肥羊?!
你好似仲有個約會喎?
書城同小肥羊之行

depps said...

re: bighead
你好似同老天好熟喎∼!
我正正想話同電腦不要過份親密,你仲醒過遊戲我玩?...何況我唔用電腦打機㗎!

re: moung
“人生幾何,消遙自在”...係咪濫咗啲?

re: ヘィリー
書城同小肥羊唔駛我陪,你都去晒啦∼約係咪可以爽呢!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin