Monday, May 07, 2007

我要買DC……?

opxa2-rol9-fjsp200-004

陳奕迅出席宣傳活動,背後的佈景板重覆出現字母及數字的排列,Ricoh GX100

早在一個多月前,已經留意相關產品的報導,亦看過台灣網友為它評測的報告,但一直只聞樓梯響。令我高度關注這個型號,綠於她的外型跟我的dream DC(Ricoh GRD)十分相像。消息一直被傳為是Ricoh GRD後繼機(第二代),到及後修正是GX 8的後繼機,注目度是因為滲入了GRD的原素而已。一眾的測試報告也將她跟GRD相比較,功能上更有過之而無不及。

得知GX100登陸各大小攝影器材門市,第一時間就跑到那兒拿在手上把玩一番,好像從未試過這般衝動過。

毫無疑問,GX100可轉的垂直式電子觀景器確實一絕,喜歡“低炒”的我實用非常。其他的內置功能也相當吸引,尤其那個120底片模式,我暈喇!

理性將自己按奈:

24mm跟28mm分別有多大?

變焦對我一向的拍照習慣有多重要?(GRD是定焦相機)

再者,在一個報告中,將GRD及GX100所拍出的照片拼排相比較,GX100 iso表現更優勝得多,但直覺教我,GRD總給我一點點味道,可能就是那些微不足道的顆粒(Noise)。而最令我暫時對GX100繼續抱觀望態度的,是她有一個鏡頭蓋。

4 comments:

Anonymous said...

買啦買啦! 買到心頭好會好開心o架!
um...o麥你有"低炒"僻好o架? 小心d先!:p

Anonymous said...

呢部相機功能幾好,又夠靚仔,但唔知快門同儲存快唔快,太慢影唔切真貴時刻,部DC用專用鋰電池好怕唔夠電,價錢方面貴了些。只是個人意見,睇多幾部DC作比較亦無妨。

Matsuomiwa said...

我想買既DC到依家都未買
己經OUT哂LU
所以睇中就去馬
唔係遲啲又會有再好啲既出現啦

depps said...

re: bighead
疊字真係咁好用?
放心!個籮都跌咗落海啦!哈!

re: moung
多謝你嘅個人意見。價錢貴了些?...係好貴吧!(可以買部數碼單鏡喇!)

re: ヘィリー
所以依家咪玩中古或者絕版機囉~佢哋一定唔會有新model麻!哈!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin