Tuesday, May 01, 2007

:第三部︱隱X現

九九八年一月。以高價購入Sony Mini DV,看著帶點發黃的豐澤單據,也不禁心寒。那個年頭還沒有微型記憶卡安置攝錄機的裝備,只能配置當時畫質最高的DV影帶。今天再將之重現,外型未見過時,雖然因為用料關係,重量比現在的攝錄機逾倍,也因為用料關係,耐用程度相較長久,這個機器快要踏入十個寒暑,最起碼它仍舊運作如常。

p.s. 下一個緊接而來的片段,是這輯movie的終結篇,不然連自己也會悶壞。

9 comments:

Anonymous said...

果條係咪墨魚o黎o架? 係咪叫"大尾魷"呀?
睇住佢游來游去好肉緊呀~~D動作好有趣!
我尋晚釣左6條上來,放左落肚。今晚又有人釣到,條墨魚玩單槓喎! :P

Anonymous said...

唔悶O丫! 唔悶O丫! D魚好好睇O丫! :P
(P.S. 再咁落去,可以整套"海猿"舊版 o番!男角當然係~~~~~~~~~~你啦! 呵~)

Anonymous said...

仲有......個題目"隱x現", 個"x"係咩意思? 莫非你想講~~~~~~~~~~~~~~ :p

Anonymous said...

播完潛水終結篇,仲有幾多倉低貨,快d攞埋出黎供大家欣賞。

depps said...

re: bighead
曾試圖將所有片段中嘅生物也一拼找來common name, 不過所花的時間著實不少而放棄。

【分開回應】咁樣會令我以為自己個網誌突然受歡迎起嚟。

X...我未諗過!

re: moung
呢期期待供大家欣賞嘅就只有樂樂同盈盈!
暫時只係講句:不日放映
唔想有太多“想當年“!

Anonymous said...

呢到好似變左Discovery Channel,
哈!

Anonymous said...

隱x現 XDD 蔽﹗ 我一入黎就唸粗口﹐以為大哥你咩事O甘燥﹗

Anonymous said...

依度好正呀!成本海洋生態Magazine咁!精彩!

depps said...

re: ヘィリー
其實你都可以整番套“子貓物語”噃!

re: b女
點解一個交叉or cross會帶嚟咁多反應嘅?係咪我用錯咗字符呢!...原來你都係頑皮星一名!

re: KAO
近日不斷剪輯番呢過時影帶先有咁嘅錯覺,講海洋生態,對我嚟講談何容易!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin