Thursday, May 11, 2006

DelayNoMore


你以為很好玩嗎?

你以為好有趣嗎?

你以為很有創意嗎?

還是你以為很幽默呀?

每次路經這個廣告版就令我無名火起。就這樣幾個英文字,英文又不是英文;Slogen又不是Slogen...剛開業時的G.O.D,一有空就愛找她的店舖留連,愛她的簡約,愛她的親切,愛她的地道,將本地昔日的情懷灌注到家品的設計上,成為一種新潮的擺設。

自這個廣告版的出現,不期然對這家店子起了極大反感,要我再度光顧不難,付費後,我會心中默念"x"你老母回敬。


365 ways to ENERGIZE----------------------------------
Phone a Friend
Call someone who needs some cheering up. A bit of laughter and stimulating conversation will do you both good.

10 comments:

Anonymous said...

呢間廣告咁衰,去"右一shing"果間囉。簡單得多。

Anonymous said...

乖仔! 唔好嬲,唔好扯火。
係係係! 以後唔好去幫襯呢間野!
經過時合埋雙眼,默念"睇佢唔到,
睇佢唔到......" ^0^
(p.s.唔好為d咁無聊o既野"嬲"啦!)

Anonymous said...

個廣告有咩問題呀?
點解你睇到會咁嬲既?
我唔係好明...
基本上我係唔明個廣告想表達d咩..
所以我唔明你點解嬲..
可唔可以講解一下呀?
唔該!

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...

歡迎"過路人"的到訪,但請自重用字詞;並繼續歡迎閣下回應。

Anonymous said...

原來咁解...
icic
sorry,污染左你個blog添... :p

Anonymous said...

其實我真係唔知個意思架...
早知唔問啦...
攪到你唔開心添..
sorry呀..
不如你deleted左d回應佢啦..
sorry!!!

Anonymous said...

香港既朋友O岩O岩O係GOD買左件小鳳仙托我媽媽帶過黎俾我﹗
^__^ 因為件衫既設計令我對GOD有好感﹐但因為呢個牌依家似乎好感度又低左﹗
我都係﹐完全get唔到呢個廣告既信息。
究竟個廣告既目的係咪就係想表現香港早前既”無哩頭“文化呢﹖(話晒GOD標榜自己好地道港式)

Anonymous said...

relax, it is just a joke. dont take it so serious

depps said...

re: Anonymous
粥都有好多種頪選擇,皮旦瘦肉粥、柴魚花生粥、豬紅碎牛粥、荔灣艇仔粥……謝謝回應!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin