Monday, May 29, 2006

叮囑

我們相距得很遠很遠,沒有記著我們距離的里數。

早前已曾跟我說過到西藏一行,很快就實行她的長征。每次也要求拍些照給我看,一來可一睹近況,也可看到一些陌生而嚮往的景致。

也知道我愛拍照、睹風光,所以就算遇到網絡上的阻攔,也不厭其煩的把照片傳到我的眼簾。

出發前已跟你再三叮囑,還是遇到了高山症,雖無大礙,我也為你抹一把汗。

西藏行


365 ways to ENERGIZE----------------------------------
Aviod Processed Foods
Reduced or eliminate high-fat dairy products, red meat, refined flour, and sugary foods from your diet. They sap your energy and increase your risk of developing cancer, arthritis, osteoporosis, heat disease, bowel problems, high blood pressure, and diabetes. Eat a wide variety of whole foods in as close to their natural state as possible. Unprocessed foods generally contain more nutrients, are void of questionable additives, and cost less than their processed peers.

3 comments:

Anonymous said...

西藏!!也是我嚮往去一去的地方!!

Anonymous said...

發覺你好多時都會對靚女"叮囑"小心、危險、保重。~低讚~

Anonymous said...

無錯..
佢的確會特別關心D靚女..
但係對D絕種恐龍如我既就....

我都有興趣去西藏喎,
仲有興趣去絲綢之路添...
不過無銀用... -_-"

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin