Monday, July 07, 2008

有限度在線

點半鐘,從遙遠的小島回來,二伯伯獨自在家中忙了一整天,迂迴的路程雖然疲累,也不能光看著埋頭苦幹的二伯伯,放下行裝後,連隨抖擻精神加上一雙手,協助清理大型舊傢俬就是首要。十一時許,depps的概念房間已現雛型,二伯伯還剩一日半天的工序。餘下的就是depps要將本來放滿大半個客廳的私物放回房間,將雜亂無章的物件重新分類,放到新設的儲藏格內,直至深夜二時半。

由於房間還沒竣工,往後工程會帶來塵土飛揚的可能,所以也不願將電腦肆意的搭建,只能在僅有的設置下作有限度的在線。


365 ways to ENERGIZE----------------------------------
"To love oneself is the beginning of a lifelong romance. "

4 comments:

Anonymous said...

期待~ 房間新樣子出現~~~
你都幾多o野收收埋埋o番~ 放滿大半個廳! :p

Anonymous said...

果日去東坪洲咪好熱!? 不過, d 岩石景觀又真係好靚好特別~

Anonymous said...

到時記得將你既私密房間影低比大家欣賞下喎!最多用啲特別效果啦!咁先可以滿足到你既長期讀者我既偷窺心態麻!嘻!

depps said...

re: bighead
加埋個赤膊上身,趴喺度扮可愛嘅男角咪perfect?!;p
收收埋埋~皆因天生儲物狂!

發呢個post我都未講係去東平洲?!你都幾神通喎~


re: 日本人特別效果!幫我諗埋後著!勁!
上次咪話上我屋企,到時攤開晒比你睇~唔駛偷!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin